Управитель маєтком — як знайти професіонала
Велика кількість житлових об’єктів, котеджних містечок в околицях Києва і в самій столиці зумовлює попит на професійних менеджерів з управління житловою нерухомістю. Це одна з найскладніших вакансій домашнього сервісу, вона вимагає спеціального підходу в пошуку і підборі кандидатів. Складність пошуку полягає в питаннях конфіденційності і безпеки. Управитель маєтком має доступ до всієї персональної інформації домовласників. Коло і рівень спілкування, фінансова інформація, нюанси побуту та бізнесу, подробиці особистого життя кожного члена сім’ї — все це повинно залишатися суворо конфіденційним. Організація забезпечення інформаційної та фізичної безпеки, нівелювання репутаційних ризиків — одне з пріоритетних завдань для менеджера. Тому роботодавці хочуть бачити в управителі насамперед довірену особу. Коли виникає необхідність в підборі управителя маєтком, саме це провокує відбір кандидатів з «близького кола». Домовласники схильні розглядати на цю вакансію не професійних менеджерів, здатних комплексно і грамотно організовувати їх побутові та персональні завдання, а «довірених осіб» — наприклад, особистих водіїв, господарників, персональних помічників з офісу. На жаль, вони не часто стають успішними в новій ролі.
Потрібен управитель маєтком? Як відійти від компромісних рішень
Якщо ви хочете знайти повноцінне рішення, коли підбір управителя базується не тільки на пошуку «своєї людини», а й професіонала, розширте коло кандидатів. Для цього необхідно вийти за рамки підбору за рекомендаціями і довіритися професійним рекрутерам. Знайдіть агентство домашнього персоналу з хорошою репутацією і доручіть пошук управителя маєтком. Київ — найбільший ринок праці для фахівців будь-якого рівня. Підбираючи менеджера для вашої нерухомості, шукайте того, хто зможе взяти на себе управління всім господарством, буде здатний приймати рішення в межах своїх компетенцій і позбавить вас від необхідності заглиблюватися в побутові питання.
Які завдання повинен вирішувати управитель маєтку
Коло завдань може варіювати від величини, складності і кількості об’єктів приватної нерухомості, їх розташування (наприклад, в межах одного міста, в декількох містах, країнах), ділової та особистої активності сім’ї. У зоні його відповідальності будуть:
- Організація обслуговування сім’ї;
- Управління домашнім персоналом;
- Організація функціонування житлової нерухомості, території, господарства;
- Технічне забезпечення і підтримка;
- Забезпечення фізичної, технічної, інформаційної безпеки;
- Комунікації з зовнішніми службами, сервісними організаціями
Якими знаннями і навичками повинен володіти управитель маєтком
Вимоги, які слід висувати до потенційних кандидатів для успішного виконання поставлених завдань:
- Досвід управління сервісними клієнт-орієнтованими компаніями. Аналогічний досвід в сім’ях буде великою перевагою.
- Знання та навички управління персоналом. Уміння створювати ефективні команди. Лідерство.
- Навички планування, тайм менеджменту
- Навички управління якістю. Виявлення побутових потреб роботодавців, вміння забезпечити високий рівень обслуговування.
- Фінансова, технічна грамотність, вміння знаходити і аналізувати інформацію, дані, надавати звітність.
- Уміння користуватися сучасними технологіями.
- Загальна грамотність, ерудиція, освіченість, високий рівень комунікації
- Базові знання в області психології, дипломатії, професійної етики
- Наявність водійських прав та досвіду водіння автомобіля будуть перевагою
- Знання іноземної мови на випадок відряджень за кордон або прийому іноземних гостей.
- Досвід організації заходів, прийомів, виїздів роботодавців, організації переїздів, зустрічі гостей.
Як ми допоможемо підібрати управителя маєтком у Києві
Агентство домашнього персоналу Sweet Home спеціалізується на пошуку управителів маєтків. Ми розуміємо складність і специфіку підбору і знаємо, як знайти надійного і професійного управителя саме під ваш запит. Кандидати, які мають досвід роботи під час реєстрації в нашому агентстві обов’язково надають рекомендації від попередніх роботодавців, які можливо перевірити. Ми прагнемо виявити їхню мотивацію і звертаємо увагу на особистісні характеристики претендентів, щоб максимально точно підібрати під специфічні вимоги кожного клієнта. Пропонуючи вам претендентів, ми усвідомлюємо відповідальність і завжди намагаємося виправдати довіру.