Якщо, купуючи нерухомість за кордоном ви уклали договір з керуючою компанією, яка піклуватиметься про ваші апартаменти або віллу, то у вас залишиться мінімум побутових питань, які вам все ж доведеться вирішувати кожен раз: організацію підготовки будинку до приїзду сім’ї, самого переїзду, питання з домашнім персоналом. Наприклад, маючи немовля, швидше за все, ви захочете, щоб няня, яка з ним від народження, супроводжувала вашу сім’ю в таких поїздках. Це питання не тільки елементарного комфорту для вас і вашої дитини, але і його безпеки. Для дітей після трьох років це питання може вже не стояти так гостро, особливо, якщо нерухомість входить в комплекс, де на території організовано дозвілля для дітей і є платні послуги няні.
Крім няні до немовляти, є ще ряд фахівців, з якими, можливо, ви теж не захочете розлучатися на довго, і замінювати їх тимчасовим персоналом, наданим керуючою компанією. До того ж, вартість послуг обслуговуючого персоналу в Європі в рази дорожче, ніж аналогічні послуги в Україні. А якщо такої компанії немає, тоді всі проблеми будуть лежати на вас. Мало хто, купуючи нерухомість для сімейного відпочинку, ризикне брати на себе вирішення всіх побутових завдань, перетворюючи своє життя на серйозну працю.
Про що варто потурбуватись, відправляючись за кордон?
Якщо ваш штат домашнього персоналу в Києві перевищує 6-8 людей, буде зовсім недоцільно їдучі на відпочинок, виплачувати компенсації тим, хто залишається на тривалий термін без роботи, щоб утримувати їх і бути спокійними, що вони дочекаються вашого приїзду.
Як правило, в таких сім’ях є управитель маєтку, що бере на себе всі питання по управлінню домашнім господарством. Його основним завданням буде планування основного і тимчасового домашнього персоналу. Він і буде визначати, які фахівці будуть супроводжувати сім’ю в поїздці, планувати їх ротацію в разі потреби. Найчастіше, управитель виїжджає на об’єкт першим, щоб підготувати будинок до вашого приїзду, зробити необхідні закупівлі. Після того, як сім’я переїхала і все увійшло в нормальний життєвий ритм, управитель може повертатися в Київ і вести там всі домашні справи.
Одночасно з сім’єю або за пару днів до її появи, приїжджають інші працівники:
- Няні й гувернантки, які будуть піклуватися про ваших дітей, забезпечуючи їм звичний догляд, безпеку і створюючи повноцінну середу для розвитку.
- Сімейний водій зможе приїхати на вашому автомобілі до того, як ви прибудете, зустріти вас в аеропорту. Він також може привезти з собою решту персоналу або частину з них, а також всі речі, які вам будуть необхідні на відпочинку. Це позбавить вас від необхідності орендувати автомобіль з водієм за кордоном і купувати безліч предметів побуту, які можна привезти з дому.
- Професійний сімейний кухар зможе забезпечити вам звичне харчування, включаючи дитяче або дієтичне. Це не завадить вам насолоджуватися стравами в найближчих ресторанах, просто у вас буде вибір, якщо ви захочете в якийсь момент залишитися на вечерю вдома або поснідати з ранку, не обтяжуючи себе зборами і виходом на вулицю. До того ж ви не будете обмежені стравами, які пропонують меню ресторанів, а ваш сімейний кухар зможе підвищити свою кваліфікацію, вивчаючи місцеву кухню і використовуючи для приготування нові інгредієнти. З економічної точки зору, послуги сімейного кухаря знизять витрати на харчування сім’ї, особливо якщо ваша нерухомість знаходиться на середземноморському узбережжі Європи.
- Якщо ви звикли до певної якості догляду за будинком і вашими речами, то вам буде набагато зручніше, якщо ваші домашні працівники – домробітниця і фахівець з VIP гардеробу, поїдуть з вами, оскільки вам не доведеться підлаштовуватися під стиль роботи нових людей і постійно здавати речі в пральні, хімчистки і майстерні. Домробітниця підготує будинок до вашого приїзду і буде створювати вам звичний затишок і відчуття «дому», а фахівець з гардеробу буде забезпечувати вам високий рівень догляду за вашими речами.
Решта домашнього персоналу, наприклад, садівники, господарники, кінологи, приватні охоронці та інші, можуть в звичному або скороченому режимі працювати в Києві. У цей період добре давати цим працівникам відпустки, робити ремонти, перестановки, генеральні прибирання будинку.
При такій організації побуту і переїздів, ви будете позбавлені навіть найменших стресів і зможете насолоджуватися як відпочинком, так і поверненням.
Агентство Sweet Home підбере домашній персонал будь-якого рівня. Ви також можете запросити у нас послугу консалтингу з питань планування та управління домашнім персонал
.