Переваги бути клієнтами агентства домашнього персоналу «Sweet Home»
Традиційно люди, які користуються послугами спеціалістів домашнього сервісу, звертаються до агентств з підбору домашнього персоналу у Києві для пошуку виконавців. Нерідко їх потреби виходять за межі підбору персоналу. Управління штатом домашніх працівників, хай навіть невеликим, складне завдання. Замовник послуг/домовласник– це менеджер з повним набором прав, повноважень, відповідальності та обов’язків. Одне з пріоритетних завдань агентства “Sweet Home” – допомога клієнтам у питаннях, пов’язаних з управлінням домашнім персоналом.
Sweet Home – агентство домашнього сервісу повного циклу
Якщо вам потрібно більше, ніж кадрова агенція по підбору домашнього персоналу, агентство Sweet Home саме те, що ви шукаєте. Ми працюємо з клієнтами у розрізі вирішення наступних завдань:
- Планування домашнього персоналу;
- Підбір;
- Організація роботи фахівців;
- Адаптація;
- Оцінка персоналу;
- Підвищення кваліфікації;
- Договірні відносини.
Навіщо звертатися до агенції домашнього персоналу
Звертаючись до агентства Sweet Home за підбором персоналу для дому, можна паралельно отримати допомогу у вирішенні наступних питань:
- У вас є плинність кадрів, ви не знаєте, чому люди йдуть;
- Ви хочете організувати роботу своєї команди та чітко поставити завдання;
- Ви бажаєте налагодити позитивну робочу комунікацію між працівниками;
- Ви бачите необхідність покращення якості роботи;
- Вам потрібна допомога у підборі персоналу;
- Ви хочете налагодити комфортні та ефективні взаємини з помічниками;
- Ви прагнете зберегти позитивний імідж роботодавця прощаючись із працівниками;
- Ви хочете вирішувати всі ці питання системно
Накопичені знання та досвід дають можливість фахівцям агентства домашнього персоналу “Sweet Home” не тільки професійно здійснювати підбір, а й допомагати нашим клієнтам у питаннях організації та управління домашнім господарством, незалежно від місця їх локації:
- Консультації та коучинг з питань управління домашнім персоналом від директорки агенції для клієнтів в Україні та за кордоном;
- Планування та оптимізація штату домашніх фахівців;
- Розробка пакета документів, як інструментів керування домашнім штатом (політики, договори, профілі посад);
- Навчання ваших працівників на курсах;
- Виїзні майстер-класи від експертів галузі: з організації домашнього харчування; з організації та комплектації гардеробних кімнат, ведення VIP гардеробу; садово-паркових робіт.
Агентство “Sweet Home” пропонує підвищення кваліфікації працівників, організовуючи курси, а також консультує клієнтів з питань управління домашніми помічниками. На нашому Youtube-каналі та у блозі на сайті, завжди можна знайти корисну інформацію. Агентство обслуговуючого персоналу Sweet Home націлене на перспективні довгострокові відносини з клієнтами, цінує їхню довіру. Наші фахівці завжди прагнуть бути вам корисними.