Взаємовідносини домашнього персоналу під час роботи - як працювати без стресів.


19.08.2008

Великі домашні господарства зазвичай обслуговує великий штат домашнього персоналу. Часто домашній персонал працює за змішаним графіком, тобто на зміні одна або кілька домробітниць можуть бути приходять з ранку до вечора і одна домробітниця з проживанням. Так само і няні, кухарі, господарники, охоронці або садівники, можуть працювати позмінно або за стандартним графіком без проживання.

При такій великій кількості домашнього персоналу часто буває, що взаємини між працівниками складаються складно і бувають сварки, скандали, інтриги, які заважають працювати і можуть призвести до звільнення. Щоб цього не сталося, потрібно дотримуватися певних правил поведінки під час роботи.

Насамперед, треба розмежувати робочі та особисті стосунки. І, відповідно, якщо виникає конфлікт, необхідно відразу визначити, він ставиться до робітників або особистим взаєминам. Наприклад, домробітниця приходить не встигає прибрати особистий кабінет господарів будинку, оскільки роботодавець весь день там працював. Домработница Київ, яка працює з проживанням, висловлює претензію, оскільки прибирання кабінету дісталася їй. Тут конфлікт робочого характеру і його досить легко вирішити. Економка або господарі будинку повинні спочатку визначити, чи може проводитися прибирання в присутності членів сім'ї або, якщо приміщення зайнято протягом дня, то збирання виробляє домробітниця з проживанням, оскільки є можливість вибрати момент, коли приміщення звільнитися. Так само вирішуються питання, хто прибирає кухню - сімейний кухар або домробітниця, хто стриже газони - садівник або охоронець, хто супроводжує дитину - няня чи сімейний водій і т.д. Всі ці питання вирішуються досить просто економкою або господарями будинку і не повинні викликати негативу у персоналу.

Правильний розподіл роботи знімає будь-які робочі конфлікти між домашнім персоналом. А правильною поведінкою для працівників було б з'ясовувати розбіжності з робочих питань не друг з одним, а виключно через керуючого будинком або з роботодавцями. В ідеалі, всі ці питання краще прояснити на самому початку своєї роботи, ще на випробувальному терміні, тоді гарантовано, робочих конфліктів можна уникнути.

Особистих конфліктів бути не повинно і цього можна домогтися, якщо протягом робочого дня не проводити багато часу спілкуючись з іншим домашнім персоналом, не обговорювати роботодавців або колег з іншими працівниками, не говорити на теми особистого життя, політики і релігії. Якщо дотримуватися всі ці не хитра правила, спокійна робоча обстановка вам забезпечена.

Підбір домашнього персоналу в Києві - спеціалізація агентства домашнього персоналу Милий Дім. Професійна домробітниця, покоївка або сімейний кухар, гувернантка, няня вихователь або няня до немовля, сімейний водій або охоронець будинку, садівник або господарник, економка або керуючий будинком, сімейна пара чи кінолог, доглядальниця або компаньйонка, на будь-які вакансії ми зможемо запропонувати потрібних вам фахівців .

Наші новини

Великі домашні господарства зазвичай обслуговує великий штат домашнього персоналу. Часто домашній персонал працює за змішаним графіком, тобто на зміні одна або кілька домробітниць можуть бути приходять з ранку до вечора і одна домробітниця з проживанням.

2017









Google Яндекс.Метрика