Як організувати умови роботи домашнього персоналу - завдання економки, керуючого або господарів будинку.


25.10.2008

Складно сперечатися з твердженням, що умови роботи домашнього персоналу мають прямий зв'язок з мотивацією роботи. Коли потенційний роботодавець, здійснюючи підбір домашнього персоналу, робить акцент на тому, що майбутній працівник повинен бути самостійним, бачити обсяги роботи, проявляти професійну ініціативу, бути бережливим, небайдужим і зацікавленим в якісному результаті роботи, він повинен усвідомлювати, що таке лояльне ставлення з боку працівника не може бути одностороннім. Це означає, що перш ніж очікувати лояльності від працівника, роботодавець повинен проявити певну лояльність по відношенню до тих людей, які працюють або працюватимуть у нього в будинку.

Отже, які умови роботи слід забезпечити персоналу, що працює в будинку:

1. Графік роботи - він повинен бути зрозумілим і, по можливості, нормованим. Деякі роботодавці вважають, що в будинку - не як на заводі, не можна позначити чіткий графік роботи, оскільки робота є постійно. У такому випадку, запрошуйте персонал з позмінним графіком або розподіляйте роботу таким чином, щоб персонал був взаємозамінним. Наприклад, якщо садівник повинен рано вранці полити сад, постригти газони або виконати інші роботи до сходу сонця, тобто його робочий день повинен починатися о 7.00, то закінчуватися робочий подіти повинен не пізніше 16.00, а ті роботи, які можуть виникнути ввечері, може виконати охоронець, господарник чи сімейний водій, які приходять до 9.00

2. Харчування на робочому місці - має бути обов'язково організовано роботодавцем. Є кілька варіантів такої організації. Перший, наприклад, якщо няня готує дитині, доглядальниця готує хворому, домробітниця готує для сім'ї, то вони готують і на себе. Другий, якщо в будинку є сімейний кухар, то він готує окремо на домашній персонал, таким чином, економиться робочий час, який персоналу не буде витрачати на приготування їжі. Третій, коли економка, керуючий або господарі будинку організовують кухонний простір для домашнього персоналу для приготування, розігрівання і прийому їжі. І, звичайно, має бути визначено обідній час, коли працівники можуть відпочити і пообідати. Якщо домашній персонал працює з проживанням, повинна бути організована можливість для 3х разового прийому гарячого харчування.

3. Відпустка - кожен працівник має право на відпустку і домашній персонал не є винятком. Далекоглядний роботодавець, який хоче, щоб персонал довго і плідно працював у його будинку, подбає про те, щоб кожен працівник мав можливість протягом року відпочити. Оплачувана відпустка повинна бути обговорений до виходу на роботу і забезпечений кожному працівнику.

4. Лікарняний - як би ми не хотіли бути завжди здоровими, іноді трапляються застуди та інші хвороби, які вимагають домашнього лікування для якнайшвидшого повного одужання. Це не тільки в інтересах працівника, а й роботодавця дати можливість спокійно вилікуватися. Наприклад, няня до дитини, підхопила вірусну інфекцію повинна попередити батьків, що ні здорова, оскільки з великою ймовірністю заразить дитини, якщо вийде на роботу. Якщо питання лікарняних обговорити з нянею заздалегідь, то таких ексцесів під час роботи виникати не буде.

Якщо вам потрібен домашній персонал, агентство Милий Дім допоможе вам здійснити професійний підбір домашнього персоналу Київ чи передмістя: няня до дитини, домробітниця або покоївка на будь-який графік, сімейні пари з досвідом в елітних заміських будинках, доглядальниці або компаньйонки, досвідчені садівники, господарники або охоронці , гувернантки із знанням іноземних мов, економки та інші фахівці. Для клієнтів нашого агентства ми надаємо послуги безкоштовної консультації з питань управління домашнім персоналом.

Наші новини

Складно сперечатися з твердженням, що умови роботи домашнього персоналу мають прямий зв'язок з мотивацією роботи. Коли потенційний роботодавець, здійснюючи підбір домашнього персоналу, робить акцент на тому, що майбутній працівник повинен бути самостійним, бачити обсяги роботи, проявляти професійну ініціативу, бути бережливим, небайдужим і зацікавленим в якісному результаті роботи, він повинен усвідомлювати, що таке лояльне ставлення з боку працівника не може бути одностороннім.

2017









Google Яндекс.Метрика