Домашній персонал - як працювати успішно в великому колективі.


4.09.2011

У великих домашніх господарствах кількість домашнього персоналу може досягати кілька десятків людей. Це та домогосподарки з проживанням, що працюють позмінно, і що приходять покоївки, фахівець з VIP гардеробу, як правило, теж працює в таких будинках, сімейні кухаря, няні і гувернантки з проживанням і без. Охоронці в таких будинках працюють теж позмінно, їх може бути до десятка чоловік. Господарники, що забезпечують повну технічну підтримку будинку, садівники, кінологи, якщо в будинку багато тварин. Керують таким великим колективом завжди економка або керуючий будинком. Однією з найбільш важливих і складних завдань економки або керуючого є організувати роботу домашнього персоналу таким чином, щоб атмосфера і взаємовідносини між ними були робітники і доброзичливі. Перш за все, треба роз'яснити людям, що коли виникає конфлікт, необхідно визначити він робітника чи особистісного характеру. Наприклад, якщо домробітниця висловлює претензію, що няня не прибирає іграшки та дитячі речі після гри з дитиною, то це конфлікт робочого характеру, який економка може легко вирішити, пояснивши няньці, що це її робоча обов'язок. Або, якщо сімейний кухар залишає після себе брудну кухню, завданням керуючого буде роз'яснити кухареві і домробітниці, хто за яку ділянку роботи відповідає. Такі роз'яснення та коментарі повинні бути зроблені на початку роботи персоналу в будинку і в подальшому дискусій на ці теми бути не повинно. В такому випадку робочих конфліктів не буде. Особисті конфлікти між персоналом повинні серйозно припинятися з боку керуючого будинком. Домашній персонал повинен бути попереджений на момент початку роботи про наслідки конфлікту, а саме, після декількох попереджень навіть звільнено. Для того, щоб у персоналу було менше спокус конфліктувати, пліткувати, плести інтриги, необхідно ефективно організувати їхню роботу, щоб графік не містив великих прогалин в робочому часу, а так же попередити про правила поведінки і наслідки порушення цих правил. При цьому завжди варто заохочувати взаємодопомога і взаємовиручку між співробітниками. Особливо це важливо для тих фахівців, які працюють позмінно. Так няня до немовля, що має змінниця або домробітниця з проживанням, працююча позмінно, сімейний кухар, садівник, гувернантка або доглядальниця повинні дотримуватися правил здачі зміни. Це означає, приходити на зміну за 30 - 60 хв. раніше, щоб отримати всю необхідну інформацію для ефективної та успішної роботи на своїй зміні.

Наші новини

У великих домашніх господарствах кількість домашнього персоналу може досягати кілька десятків людей. Це та домогосподарки з проживанням, що працюють позмінно, і що приходять покоївки, фахівець з VIP гардеробу, як правило, теж працює в таких будинках, сімейні кухаря, няні і гувернантки з проживанням і без.

2017









Google Яндекс.Метрика