Без чого економка або керуючий будинком не зможуть ефективно працювати.


17.06.2014

Для того, щоб ефективно управляти домашнім господарством економка або керуючий будинком повинні добре орієнтуватися в наступних питаннях:

Насамперед, це навички комунікації:

1. Комунікація з роботодавцем необхідна - це відправна точка в роботі економки або керуючого будинком. Прояснити очікування роботодавця, завдання номер 1, і підтримувати постійний контакт, який буде комфортним для роботодавців і досить інформативним для економки.

2. Комунікація з персоналом необхідна - це запорука ефективної роботи економки або керуючого, адже результати роботи кожного працівника в сукупності є прямим результатом роботи економки. А без позитивної та конструктивної комунікації, навіть професійний працівник може показувати не найвищі результати роботи.

3. Комунікація з сервісними та комунальними службами - теж дуже важлива, оскільки правильно вибудувані стосунки з будь-якими сервісними службами дають впорядковане ведення домашніх справ, а в разі екстреної необхідності, рятують від серйозних проблем.

Не менш важливим є навички управління персоналом:

1. Підбір домашнього персоналу - без цього неможливо побудувати ефективну команду, яка працюватиме, як одне ціле. Щоб підібрати професіоналів, економка або керуючий повинні дуже добре орієнтуватися в обов'язках того чи іншого домашнього працівника. Так, щоб підібрати садівника, економка повинна сама добре орієнтуватися в питаннях догляду за садом, боротьби з шкідниками. Щоб знайти хорошого домашнього кухаря необхідно орієнтуватися не тільки в сучасній кухні, але і гастрономічних перевагах сім'ї. Ставлячи питання, необхідно знати 70% відповідей, щоб оцінити інформацію.

2. Організація роботи домашнього персоналу - дуже відповідальна і важлива задача. Від прийняття таких рішень залежить результат роботи персоналу. Так, якщо в будинку буде мало чи багато домробітниць, порядку і чистоти однозначно складно очікувати і настрій людей в обох випадках буде негативним або від перевтоми, або від надлишку зайвої часу. При не правильній організації роботи не уникнути проблем під час хвороби або відсутності з інших причин персоналу. Проблеми виникають з додатковим навантаженням, втратою в якості, погіршенням мотивації. Крім того, коли економка або керуючий не вирішують питання адаптації працівників на новому місці, інструктажу і введення в посаду, ресурсів для роботи, а так само відпусток, лікарняних, харчування працівників на робочому місці, доставки, зарплат та інших умов роботи, можна з упевненістю сказати, що в цьому будинку буде велика текучка персоналу і ефективність роботи будь-якого працівника буде нижче, ніж це можливо очікувати.

Ще одним з найважливіших завдань для керуючого будинком або економки є облік і звітність:

1. Облік матеріальних цінностей, інвентарю, грошових коштів є прямою відповідальністю керуючого будинком. Він необхідний для розуміння наявності ресурсів та планування закупівель. Економка повинна правильно розподілити матеріальні цінності і закріпити дорогу домашню техніку за відповідальними особами.

2. Звітність допомагає як самому керуючому, так і господарям будинку планувати бюджет і ефективно розподіляти кошти на підтримку домашнього господарства. Економка або керуючий повинні грамотно вибудовувати систему звітності від матеріально відповідальних осіб і консолідувати цю інформацію в звітність для господарів будинку. Так само необхідно інформувати матеріально відповідальних осіб про відповідальність, яку вони несуть і підписувати з ними договори про повну матеріальну відповідальність, якщо це необхідно. Наприклад, якщо няня повинна придбати засоби гігієни та догляду за дитиною, гувернантка повинна придбати матеріали для розвитку дитини, господарник повинен придбати техніку, сімейний кухар - продукти, відповідно їм видаються матеріальні кошти під звіт за які вони несуть повну матеріальну відповідальність. Економка зобов'язана попередити працівника про повну матеріальну відповідальність.

Якщо вам потрібен персонал для дому, вам варто якісно підібрати економку, а інше - справа рук професійної економки або керуючого будинком.

Агентство домашнього персоналу Милий Дім здійснює професійний підбір домашнього персоналу Київ: домробітниця, покоївка, економка, сімейний кухар, гувернантка, няня, репетитор, садівник, господарник, керуючий будинком, сімейна пара, доглядальниця, компаньйонка і інший домашній персонал в Києві і передмісті.

Якщо ви шукайте вакансії няня Київ, гувернантка Київ, домробітниця Київ, садівник Київ, господарник Київ, доглядальниця Київ, сімейний кухар Київ, сімейні пари Київ чи інші вакансії, запрошуємо в розділ Вакансії на нашому сайті.

Наші новини

Для того, щоб ефективно управляти домашнім господарством економка або керуючий будинком повинні добре орієнтуватися в наступних питаннях:

2017









Google Яндекс.Метрика