Домробітниця у великому будинку - як розподілити завдання між домробітницями.


9.06.2010

Якщо у великому будинку працює кілька домробітниць, господарі будинку, економка або управляючий будинком повинні грамотно розподілити обов'язки між персоналом, щоб не було дублювання завдань або «провалів», коли певні завдання залишаються без уваги.

Варіантів розподілу обов'язків може бути декілька. Один з найбільш прийнятних і ефективних варіантів, цей розподіл по функціях. Тобто, за прибирання відповідатиме Покоївка, за догляд за VIP гардеробом, відповідно фахівець з VIP гардеробу, якщо окрім прибирання є інші функції, як догляд за домашніми тваринами, рослинами, та інше, це може виконувати домробітниця.

Чим більше обсяги робіт, площа будинку і вимоги роботодавців, тим більше є сенс, щоб робота домробітниць була розподілена по функціях.

Так само можна розподілити по території і зонам відповідальності. Наприклад, одна з домробітниць відповідає за прибирання спалень господарів і догляд за VIP гардеробом членів сім'ї, а інші домробітниці відповідають за територіальні дільниці, наприклад по поверхах, або ділянкам (фітнес і спа зони, гостьові будинки і т.д.).

Такий розподіл дає домробітницям можливість нести відповідальність за свою конкретну ділянку роботи, а роботодавцям бачити якість послуги домробітниць, що працюють на своїй ділянці роботи.

Якщо ви перебуваєте в пошуку роботи і розглядаєте вакансії домробітниць, таких як домробітниця Київ, домробітниця з проживанням, покоївка, фахівець з VIP гардеробу, відвідайте сторінку Вакансії сайту агентства з підбору домашнього персоналу «Милий Дім».

 

Наші новини

Якщо у великому будинку працює кілька домробітниць, господарі будинку, економка або керуючий будинком повинні грамотно розподілити обов'язки між персоналом, щоб не було дублювання завдань або «провалів», коли певні завдання залишаються без уваги.

2017









Google Яндекс.Метрика