Економка - з чого почати роботу в новому будинку.


8.04.2012

Перш, ніж вийти в перший робочий день, економка повинна мати всю необхідну інформацію про обсяги робіт і завдання, які перед нею висуває роботодавець. Більше того, перед нею стоїть завдання отримати інформацію з усіх питань, які є для неї новими і незнайомими моментами роботи до виходу на роботу. Перші години і іноді дні роботи зазвичай присвячуються збору інформації , знайомству з об'єктом і домашнім персоналом . Потім зібрана інформація систематизується і складається «стратегічний» план роботи, після чого визначається тактика досягнення поставлених завдань і необхідні ресурси для їх виконання. Серед ресурсів, визначається необхідна кількість домашнього персоналу, необхідний бюджет для утримання об'єкта. Після визначення завдань і ресурсів, економка приступає до управління експлуатацією об'єкта. Важливим фактором успішного управління є грамотний підбір домашнього персоналу, як основного ресурсу, і управління домашнім персоналом. Для економки необхідною умовою успішної роботи є вміння проводити співбесіду з будь-яким фахівцем домашнього сервісу, будь то домробітниця або покоївка, садівник або господарник, гувернантка чи няня, доглядальниця або компаньйонка, водій або охоронець. Розподіл завдань, навчання домашнього персоналу і вміння грамотно контролювати роботу і оцінювати результати, теж необхідна якість для економки.

Для здобувачів на посаду економка Київ, пропонуємо відвідати розділ Вакансії на сайті агентства домашнього персоналу Милий Дім.

Якщо вам потрібна економка, звертайтеся до менеджерів агентства.

Наші новини

Перш, ніж вийти в перший робочий день, економка повинна мати всю необхідну інформацію про обсяги робіт і завдання, які перед нею висуває роботодавець.

2017









Google Яндекс.Метрика