Домашній сервіс - як уникнути конфліктів при роботі у великих колективах.


27.06.2011

Як будь-який колектив, домашній персонал в кількості більше ніж одна людина, може бути підданий конфліктів. Відповідно необхідно пам'ятати деякі нескладні правила поведінки в колективі, щоб ваша робота була стабільною і приємною.

Якщо ви домробітниця, то ви повинні пам'ятати про те, що на роботу ви приходите, щоб наводити порядок і створювати домашній затишок, а не для того, щоб обговорювати з нянею обговорювати господиню будинку або те, як не смачно готує кухар, тим більше, що основне завдання кухаря догодити членам сім'ї а не вам з нянею. А няня до дитини або гувернантка повинні розуміти, що вони приходять на роботу, щоб піклуватися про дитину, її самопочуття, настрій, розвиток, а не для того, щоб садівник, нарешті дізнався, як насправді необхідно доглядати за геранню, якій в цьому будинку власне і немає. Господарник повинен запобігати всі можливі технічні неполадки, а не з'ясовувати без утоми, скільки отримує охоронець, водій і проводити складні аналітичні умовиводи, чому у них зарплати більше, ніж у нього. Доглядальниця повинна займатися хворим, намагаючись полегшити його біль. Економка повинна забезпечувати злагоджену роботу команди, а не збирати плітки і доносити їх у вуха господині дому.

Одним словом, домашній персонал повинен приходити на роботу, щоб займатися кожен своєю справою з любов'ю і задоволенням, отримуючи за відмінно виконану роботу відповідну винагороду. З іншими членами колективу повинні бути рівні робочі відносини, спілкування в робочий час має бути зведено до мінімуму для вирішення робочих завдань. Тільки так ваша робота в цьому будинку і колективі буде довгою , приємною і плідною. Тільки так ви зможете забезпечити стабільність своєї сім'ї. Тільки так ваші робочі відносини будуть ґрунтуватися на взаємній повазі.

Якщо ви розглядаєте вакансії Няня Київ чи Гувернантка Київ , домробітниця Київ чи кухар Київ, доглядальниця Київ, садівник Київ чи господарник Київ, охоронець Київ або водій Київ та інші вакансії домашнього сервісу, звертайтеся в агентство домашнього персоналу Милий Дім. На всі питання про специфіку домашнього сервісу, питання з поведінки та професійної етики при роботі в сім'ї, питання укладення договорів для категорії домашній персонал Київ ви знайдете відповіді на нашому адаптаційні курсі.

Наші новини

Як будь-який колектив, домашній персонал в кількості більше ніж одна людина, може бути підданий конфліктів. Відповідно необхідно пам'ятати деякі нескладні правила поведінки в колективі, щоб ваша робота була стабільною і приємною.

2017









Google Яндекс.Метрика